Pachinko


Συνυπάρξαμε για λίγο στην συντονιστική ομάδα του dpgr. Είναι αυτός που ένιωθα πως με καταλάβαινε περισσότερο από όλους και μαζί αποχωρήσαμε. Κάποια προσωπικά του γεγονότα μας έφεραν πιο κοντά. Τον πάω πολύ τον "Αυστραλό", καλό μυαλό, ισορροπημένο, θετικό και ακομπλεξάριστο άτομο.

Έβλεπα για μέρες το πνευματικό μου παιδί, τη "φωτογραφία της εβδομάδας" να μένει χωρίς ενημέρωση. Θέλησα παρορμητικά να ανεβάσω μία αλλά αμέσως συνειδητοποίησα ότι δεν είμαι πια στην ομάδα και δεν έχω το δικαίωμα. Είχα στο νού μου συμπτωματικά αυτή που ανέβασε τώρα ο ziskar, την απίθανη φωτογραφία του Pachinko που με την άδειά του ας στολίσει και το Found Object.

Aυστραλέ, και γαμώ τις φωτογραφίες έβγαλες! Τα σέβη μου.

1 σχόλιο:

  1. Tι να πώ εγώ τώρα...
    Ο σεβασμός και η εκτίμηση είναι αμοιβαία, να'σαι καλά!

    Σπύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή