Γεια σου Μιχάλη!



Επιστρέφοντας αργά το βράδυ άνοιξα τον υπολογιστή και μπήκα στο ιστολόγιο, ελπίζοντας ότι μπορεί κάτι να γράψω και επειδή ξέρω ότι δεν είμαι σε κάτι πολύ καλός, δεν έχω σπουδαίο χιούμορ, δεν είμαι καλός αναλυτής των πραγμάτων, δεν, δεν, αναρωτιόμουν τι θα μπορούσα να πω που θα ενδιέφερε έναν άλλον άνθρωπο...

Και είδα το πρώτο μου μήνυμα, από τον Μιχάλη, έναν "διαδικτυακό" φίλο, που παρ' όλο που δεν τον έχω γνωρίσει τον εμπιστεύομαι. Πολύ χάρηκα... Παράξενο πράγμα το διαδίκτυο, η δυναμική του είναι πολύ μεγαλύτερη από τις εκτιμήσεις μου, και υπάρχει τελικά συναίσθημα... και σχέσεις, απίστευτο...

Δεν θα γράψω καμιά εξυπνάδα, στον Μιχάλη και στους φίλους που γνώρισα και συμπάθησα μέσω του πληκτρολογίου θα αφιερώσω αυτήν την ανάρτηση. Παιδιά, χάρηκα ειλικρινά που σας συνάντησα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου