Μοναχά εσένα


Όχι άλλες εικόνες, digital με λίπος,
νάυλον κουκλάκια και στο βάθος κήπος.
Όχι άλλοι τσιγγάνοι κι ανήμποροι ζητιάνοι,
γλάροι και σκυλάκια, πανέμορφα παιδάκια

Όχι άλλα παγκάκια και άδεια μονοπάτια,
περαστικών τις πλάτες, δέντρα, γυμνά και γάτες.
Όχι άλλες βαρκούλες, κάμποι, βουνά, ραχούλες,
ηλιοβασιλέματα και άλλα τέτοια ψέμματα.

Όχι άλλα σύννεφα και αντανακλάσεις,
μάκρο, λουλουδάκια, ζουζούνια, παρελάσεις.
Όχι αλλα κτίρια και σκιές στους τοίχους,
λυπημένα βλέμματα, ευρυγώνιους μύθους.

Βαρέθηκα τα ίδια, ανόητα μου φαίνονται,
ούτε να τα κοιτάξω, θέλω να τα πετάξω.
Θα φωτογραφίζω μοναχά εσένα μάτια μου,
μωρό μου μόνο εσένα θα έχω πάντα θέμα.

3 σχόλια:

  1. Χέντριξ και Καζαντζίδης, δέκα χιλιάδες watt!
    Κι΄η κιβωτός του Novus στο όρος Αραράτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς Παύλο:
    Ο μαστρο-Μάρκος τραγουδεί μέσα στο καφενείο, όποιος θέλει μπαίνει κι' όποιος θέλει βγαίνει !
    (δεεεεν θέλω σχόλια... αυτό ήταν του παππού μου) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή