"Εν Τάξει"... Δημήτρη


Μια τάξη επικρατεί στην εικόνα, οριζόντιες λωρίδες από το τοιχάκι, τη λίμνη, τα βουνά, και ένα ζευγάρι αγαπημένο δίπλα-δίπλα, στοργικά έσμιξε, το "αρσενικό", με δανεικό φαλλικό σύμβολο το κολωνάκι, λίγο πιο ψηλό, πιο ευθυτενές, πιο "κλειστό" στέκει προστατευτικά θαρρείς, και μόνιμα πλέον, δίπλα στη σύντροφό του.

Ανταποκρίνομαι φίλε μου Δημήτρη (mitsosmt01) στην προτροπή σου να γράψω κάτι. Σημαντικές επαγγελματικές αλλαγές (μετάθεση από Πτολεμαΐδα, νέο ιατρείο στη Φλώρινα, φτου κι από την αρχή λοιπόν... αλλά και ανανέωση, και σμίξιμο καθημερινότητας με τους αγαπημένους μου) μου στέρησαν το χρόνο να ανανεώσω το ενδιαφέρον σου. Χαίρομαι και με τιμά που με παρακολουθείς και είθε κάποτε να τα πούμε (και να τα πιούμε) και από κοντά.

Είμαι εντάξει πλέον Μήτσο μου, είμαι εντάξει...

Εν τω μεταξύ ετοιμάσου να απαντήσεις στη βασική και θεμελιώδη ερώτηση που θα σου τεθεί σε μια επόμενη ανάρτηση: "Which side are you on?"...

7 σχόλια:

  1. Αφού ξεμπέρδεψες αισίως, ας είσαι καλά λοιπόν!
    Άλλοι επιτρέπεται να απαντήσουν στο ερώτημά σου?
    (χε, χε ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι απλώς επιτρέπεται Ηρακλή, επιβάλλεται!!! (χε, χε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ομορφη εικονα...

    και με μελαγχολει κάπως...

    και να πω για άλλη μια φορα ποσο μικρός ειναι ο κόσμος, γιατί κατάγομαι απ την Πτολεμαϊδα....

    καλο απογευμα Novus...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καινούργια ζωή σαν να λέμε, σου εύχομαι τα καλύτερα φίλε, καλορίζικο και το καινούργιο σου ιατρείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήμουν βέβαιος πως σε απασχολούσε πολύ αυτή η μεγάλη αλλαγή στη ζωή σου και έτσι ερμήνευσα το ότι έμπαινα και ξαναέμπαινα και έβλεπα την ίδια ανάρτηση.

    Καλή νέα αρχή Γιώργο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχομαι το σχετικο ''ενταξει'' του καθενα να γινεται ολοενα και ''πιο ενταξει'' :-)
    παιρνω το θαρρος να σου πω... φιλε μου Novus περιμενω την αναρτηση σου, αν και εχω ηδη ετοιμη την τριπλη μου απαντηση.
    τελος η φωτογραφια σου μου δειχνει οτι μπορει να περασει ενα μηνυμα οχι με την λογικη αλλα με την ψυχη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία! Η μια αιτία συνδρόμου εξάρτησης τακτοποιήθηκε. Είναι πιά "εν τάξει". :p

    Αλλαγές, ανατροπές, καινούργιες αρχές στην πορεία της ζωής. Ζόρι ίσως αλλά και, δυνητικά, ανανέωση.

    Καλή ξαναρχή και καλή δύναμη Γιώργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή