Scream


5 σχόλια:

  1. περιεργη η εκφραση του παιδιου στ αριστερα...

    οχι κ τοσο συνηθισμενη απο ενα μικρο παιδακι...

    μ αρεσει η εκφραση "τσα!ειμαι κι εγω εδω!" της μικρής στ αριστερα!!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα, δεν ειπαμε οτι η φωτογραφια ειναι βουβη? οτι οι τιτλοι δεν προσφερουν?
    ασχετα απ τα διακοσμητικα, η φωτογραφια μιλαει μονη της.
    ειναι τρομερο να βλεπεις κατι χωρις να τ'ακους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Christine...

    Δημήτρη σωστά είναι αυτά που ειπώθηκαν, η φωτογραφία δεν χρειάζεται δεκανίκια όταν είναι αυτόνομο έργο τέχνης, μόνο που εγώ, εδώ στο found object, δεν προβάλλω αποκλειστικά τις φωτογραφίες μου (στο Νovus Photography δεν έχω τίτλους), αλλά καταθέτω ένα συνολικό πακέτο έκφρασης που συμπεριλαμβάνει λόγο, εικόνα και μουσική. Νομίζω ότι έχει κι αυτό το δημιουργικό του ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ''Νομίζω ότι έχει κι αυτό το δημιουργικό του ενδιαφέρον.''
    φυσικα..

    πριν δεν το ειπα ολοκληρωμενα..
    ειναι τρομερο να βλεπεις την κραυγη χωρις να την ακους. ισως γιατι ειχε απολυτη ησυχια χτες βραδυ στο σπιτι μου και ενοιωσα ''καπως'' με την φωτογραφια σου.
    κατα τ αλλα γκρινιαζουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παιχνίδια ...
    Η συγκεκριμένη φωτό μιλάει, φωνάζει και ... γελάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή