Δεν ξεχνώ φωτογραφίες (noe)


Όπως έχω πει το ιστολόγιο αυτό έχει επίκεντρο τη φωτογραφία και δεν το έφτιαξα για να προβάλω μόνο τη δική μου δουλειά. Η καλή φωτογραφία πάντα με συγκινεί σαν να είναι δική μου, από όποιον κι' αν προέρχεται.
Έτσι έχω σκοπό μελλοντικά να προβάλω αντιπροσωπευτικές δουλειές και άλλων, καλών κατά την άποψή μου φωτογράφων, που η δουλειά τους και η σκέψη τους με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ (ήδη μέχρι τώρα αναφέρθηκα στον image και τη Maria_CheGuevara).

Ένας από αυτούς είναι και ο Νίκος Καλύβας (noe), ένας από τους πρώτους που ξεχώρισα στο διαδίκτυο. Ο "καλόκαρδος γίγαντας" με τη γλυκειά, εξευγενισμένη και εύθραυστη φόρμα και τον ήπιο, λιτό και μεστό λόγο του.
Η φωτογραφία που διάλεξα δεν είναι ίσως η καλύτερή του, είναι όμως αυτή που εγώ αγαπώ περισσότερο και με συνδέει άμεσα μαζί του, σ' αυτήν την ανεπαίσθητη επικοινωνία που έχω αναπτύξει με κάποιους ανθρώπους.
Γεια σου Νικόλα, να είσαι πάντα καλά φίλε μου!

(Σε περίπτωση που ο δημιουργός δεν είναι σύμφωνος με τη δημοσίευση της φωτογραφίας του εδώ, παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου ώστε να την αποσύρω)

3 σχόλια:

  1. Χαιρομαι που δεν ξεχνας τους φιλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιωργο
    αφου ειμαι γραμμενος γιατι το συστημα δεν με βαζει αυτοματα( τουλαχιστον εγω δεν το βλεπω);
    Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι εννοείς να σε βγάλει αυτόματα? Να δημοσιευτεί αμέσως το σχόλιό σου δεν γίνεται. Για να εμφανιστεί το όνομά σου αυτόματα θα πρέπει να έχεις κάνει πριν σύνδεση στη υπηρεσία google.

    ΑπάντησηΔιαγραφή