Which Side are you On?


Σκιά μαύρη, σκιά μονάχη και γρουσούζα,
μόνη ήσουν μόνη θα μείνεις.
Στέκι δεν θα βρεις ποτέ, πάντα θα φεύγεις.
Φίλους δεν θα' χεις ποτέ, πάντα θα φεύγεις.
Καμιάν Ιθάκη δεν είχες στο μυαλό σου.
Κανένα ταξίδι δεν απόλαυσες.

Πάντα ήσουν με όλους και με κανένα.
Πάντα ήσουν μόνος με άλλους σαν και σένα.
Χμ... τώρα ο δρόμος τέλειωσε, δεν πάει άλλο.
Χα χα... ωραίο παρόν.
Κάτσε και σκέψου φίλε μου στο παρελθόν,
Θυμήσου αν απάντησες ποτέ σ' αυτό:
Which side are you on?

Which side are you on boys? Απαντήστε παρακαλώ, όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας την ερώτηση.

10 σχόλια:

  1. απειρη η βλακεια στον κοσμο. Εξαιρεσεις οι καταστασεις υψηλης νοηματικης νοημοσυνης. Ακομη πιο σπανιες οι καταστασεις υψηλης συναισθηματικης νοημοσυνης(γεια σου chobe που πηγες να μου την βγεις :)) δεν με νοιαζει καμμια κατασταση απ αυτες. Με ολους νοιωθω ότι μπορω να συννενοηθω. Εκτος από καποιους. αυτους που νομιζουν ότι είναι ''ανθρωποι πολυτελειας'' η εστω πιστευουν ότι υπαρχουν τετοιοι..

    Φωτογραφικα πρωτα.
    Κοντα σ αυτους που εχουν κατι να μου δωσουν και να παρω.
    Κοντα σ αυτους που θελουν να παρουν από μενα και ειμαι χαρουμενος γι αυτό, απ την στιγμη που ''αληθινα'' παιρνουν.
    Κοντα σ αυτους που ξερω ότι εχω να παρω(ισως και να δωσω)αλλα καποια εσωτερικα ενστικτα δεν μας αφηνουν να επικοινωνησουμε. Και απλως κανω υπομονη ελπιζοντας.

    Και δευτερα και τελος.
    Οι πραγματικοι ''πελατες'', για να μην γινει ''κομμωτηριο'' η ζωη μου. Αυτή η ατιμη –ανεξηγητη χημεια που μου δημιουργει τετοια ευφορια όταν βρισκομαι με καποιους, μιλαω-δεν μιλαω,συμφωνω-διαφωνω, παιρνω η δινω, δεν παιρνω η δεν δινω, και ουτε με νοιαζει.. αυτή η περιεργη και ανεξηγητη χημεια που ονομαζω εγω προσωπικα, την παρεξηγημενη λεξη ''φιλια''. Έναν? Δυο? Τρεις φιλους αν βρω στην ζωη μου θα αισθανομαι ευχαριστημενος που περασα από εδώ.

    Ξερω ότι δεν απαντησα πολύ καθαρα. Γιατι δεν εχω απαντηση και ουτε θελω να εχω. Θελω να μπορω να ανατρεψω ότι λεω αυτή τη στιγμη. Για να εχω την χαρα και την αγωνια να δωσω ενδιαφερον στην υπολοιπη μικρη ζωη μου..

    Α! η συγκεκριμενη φωτογραφια σου δεν μ αρεσει. Ισως γι αυτό μ αρεσει.. :)
    Το κειμενο από κατω είναι ποιηση. Η πραγματικοτητα που δεν μ αφορα. Την εχω ξεπερασει. Γιατι ξερω ότι αυτη ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. den yparxei parelthon oute melon mono to twra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.youtube.com/watch?v=KsYZzHsh4W0&feature=related

    Junior

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλές φορές η εμφάνιση μας ξεγελά......μετά την πρώτη κουβέντα ανακαλύπτεις έναν άλλο κόσμο, μία άλλη ζωή......Κάθε άνθρωπος κουβαλά μία μοναδική ιστορία, κουβαλά αναμνήσεις και σκέψεις που δεν έχει ακούσει ποτέ κανείς......Δεν έχεις σημασία ποιός είναι και που πάει, δεν έχει σημασία πώς είναι και τί κάνει...μόλις βρείς τον τρόπο να ανταλλάξεις τις πρώτες κουβέντες αρχίζει μια νέα, άκρως ενδιαφέρουσα, άποψη ζωής.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με τους αυθόρμητους είμαι, Με τους ανεπιτήδευτους και τους απλούς. Όχι τους απλοικούς. Τους απλούς στη σκέψη, το λόγο και την πράξη. Με αυτούς που πιστεύουν στη συναισθηματική νοημοσύνη και όχι στο IQ (Μήτσο συμφωνείς νομίζω εδώ!)
    Με αυτούς που δεν ξεσκίζουν τις φωτογραφίες τους στο φότοσοπ.
    Με αυτούς που όταν μιλάς μαζί τους γιά πολιτική, δεν σου λένε ότι "όλοι ίδιοι είναι" και ότι "οι ιδεολογίες πέθαναν".
    Είμαι μ' αυτούς που στα δύσκολα λένε "υπάρχουν και πιό δύσκολα".
    Είμαι μ' αυτούς που αντλούν χαρά από ένα λουλούδι, ένα τοπίο, τη θάλασσα, ένα γατί που ρουρουνίζει όταν το χαιδεύουν.

    "Which Side are you On?"

    Δυστυχώς αλλά είναι αναγαίο να απαντιέται έγκαιρα αυτή η ερώτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απάντηση που εξαρτάται από το "συγκεκριμένο" της ερώτησης: "Which Side are you On?"
    - Με τους Ινδιάνους, είναι η πρώτη απάντησή μου.
    - Με τους φίλους που εχω διαλέξει (κατά το γνωστό τραγούδι) μια δεύτερη.

    Όπως βλέπεις, ο καθένας (ως τώρα) έχει απαντήσει κατά πώς ένιωθε εκείνη τη στιγμή.

    Γίνε πιο συγκεκριμένος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. [quote]Με αυτούς που όταν μιλάς μαζί τους γιά πολιτική, δεν σου λένε ότι "όλοι ίδιοι είναι" και ότι "οι ιδεολογίες πέθαναν.[/quote]

    Ασε δέ που το παραπάνω υποκρύπτει όλη την "πουτανιά" και τον στρουθοκαμηλισμό του σύγχρονου Έλληνα:
    - Όλοι ίδιοι είναι, γι' αυτό αφήστε με και μένα να κάνω τη λαμογιά, (μέσω λαδωμάτων κλπ μεθόδων) την καταπάτηση (μέσω εμπρησμών)κ.α.

    Με ποιον είμαι? Guess ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. [quote]Με αυτούς που όταν μιλάς μαζί τους γιά πολιτική, δεν σου λένε ότι "όλοι ίδιοι είναι" και ότι "οι ιδεολογίες πέθαναν.[/quote]

    Άσε δέ που το παραπάνω υποκρύπτει όλη την "πουτανιά" και τον στρουθοκαμηλισμό του σύγχρονου Έλληνα:
    - Όλοι ίδιοι είναι, γι' αυτό αφήστε με και μένα να κάνω τη λαμογιά, (μέσω λαδωμάτων κλπ μεθόδων) την καταπάτηση (μέσω εμπρησμών)κ.α. γνωστά, κατακριτέα, αλλά μη εξαιρετέα

    Με ποιον είμαι? Εσύ τι λες?

    Είδες λοιπόν πώς μια φωτογραφία (μιλάει τελικά ή δεν μιλάει) μπορεί να γίνει, αφορμή συζητήσεων, αντιπαράθεσης θέσεων και ιδεολογιών, πιθανόν και διαξιφισμών?
    (μάλλον μιλάει …)

    Χωρίς να ξεκαθαρίσεις καλά-καλά τι εννοείς με το "Which Side are you On?", πήρες 5-6 διαφορετικές προσεγγίσεις-απαντήσεις!
    (και που είσαι ακόμα …)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διαβάζοντας τα τελευταία λόγια του Ηρακλή, εντελώς συνειρμικά ήρθε στο μυαλό μου ο ziskar.
    Ζήση, επειδή είμαι βέβαιος ότι παρακολουθείς αυτό το blog, θα ήθελα μία επανατοποθέτηση σου γύρω από το αν μία φωτογραφία, ενδέχεται να δημιουργήσει αφορμή γιά συζητήσεις και προβληματισμούς, φιλοσοφικούς και άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συνηθιζω να πεταγομαι για να εκφερω τις ‘’αλεσμενες’’ γνωμες που εχω μαζεψει. :)
    Απ ότι εχω καταλαβει η φωτογραφια είναι μονη της. και βρισκεται εκει για να μας βοηθησει να επικοινωνησουμε και όχι για να απομακρυνθουμε ο ενας απ τον αλλον.(Σε αντιθετη περιπτωση νομιζω, δεν υφισταται η αναγκη υπαρξης οποιουδηποτε φωτογραφικου σαιτ ειτε ‘’ανοιχτου’’ ειτε ‘’κλειστου’’..) Πως? Με ένα δαχτυλακι, με ενα τραγουδακι που θυμηθηκε συνειρμικα καποιος, με εναν τιτλο που είναι σαν προσωπικη σκεψη και όχι για να αλλαξει το περιεχομενο της φωτογραφιας, μεχρι(αν μπορει να τα καταφερει) βαθυστοχαστες αναλυσεις πανω στην ζωη και τα θεματα της.
    Μαλλον δεν υπαρχουν λογια επιτρεπτα και μη επιτρεπτα πανω σε μια φωτογραφια. Ασχετα ναι. Και το βλεπω πολύ συχνα.
    Και την φωτογραφια δεν την νοιαζει τι θα πουν γι αυτην. Εμας όμως πιστευω ότι πρεπει να μας νοιαζει τι θα πει ο ενας η ο άλλος γι αυτην. Γιατι ετσι μπορουμε-παλι νομιζω- να γνωριστουμε η να ξεγνωριστουμε καλυτερα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή