Το πορτρέτο της Βρετανίδας συζύγου του


Συνειδητοποιώ αίφνης ότι δεν έχουν πλέον κανένα νόημα οι ασήμαντες αναλύσεις μας περί καλλιτεχνικότητας και φωτογραφικής σημαντικότητας της φωτογραφίας των χειλέων της όμορφης Βρετανίδας. Η φωτογραφία ούτως ή άλλως αναδείχθηκε με τους όρους του παιχνιδιού της σύγχρονης καταναλωτικής κουλτούρας και εμείς είμαστε ένα μικρό γρανάζι αυτού του μηχανισμού.

Ας το ομολογήσουμε, με τον ένα η άλλο τρόπο τη φάγαμε όλοι, είτε ως τέχνη, είτε ως πορνογραφία, είτε ως πρόκληση. Μικρή σημασία έχει τι είναι στ' αλήθεια γιατί αυτή η αλήθεια εξαχνίζεται από το γεγονός της ρεαλιστικής πραγματικότητας. Η φωτογραφία είναι πια ένα διάσημο προϊον ενός αναγνωρίσιμου πλέον ονόματος. Κι εμείς σφαζόμαστε ακόμα στην ποδιά της, αφελώς φιλοδοξώντες να είμαστε οι μοναδικοί ανάδοχοι του αληθούς "ονόματός" της.

Υ.Γ. Δεν ανάρτησα τη φωτογραφία όχι για λόγους σεμνοτυφίας αλλά γιατί, αφενός μεν αρνούμαι να χρησιμοποιήσω τη θεαματική δύναμη του σκανδάλου της, αφετέρου δε δεν μου αρέσει η αισθητική των χειλέων που παραπέμπουν σε γυναικολογικά εγχειρίδια.

2 σχόλια:

  1. ''..είμαστε ένα μικρό γρανάζι αυτού του μηχανισμού..''
    στη ποιοτητα των μικρων γραναζιων στηριζεται η καλη λειτουργια. τα μεγαλα συνηθως δεν χαλανε.
    αρκει να καταφερεις να μεινεις γραναζακι.
    εγω παντως προτιμω να ειμαι η τροφοδοσια. ποτε δεν μ ενδιεφερε ο μηχανισμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώργο συμφωνώ απολύτως μαζί σου.... την είδα προχθές την φωτογραφία και δεν θα την σχολιάσω, απλώς θα πώ ότι έχουμε ξεφύγει....
    Η φωτογραφία είναι ένα προσωπικό μέσο έκφρασης, λίγο ή πολύ πάντα κάτι δείχνει, κάτι απικονίζει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή